کد خبر: ۹۶۶۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۱۰۰
هشدار سطح نارنجی هواشناسی صادر شد.

هشدار نارنجی هواشناسی به این استان‌ها/ از سفرهای غیرضروری بپرهیزیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد و گفت: هموطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با مهر گفت: با توجه به هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۱۰۵ هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی و برودت هوا و وزش باد شدید، از امروز تا پایان روز دوشنبه در اکثر استان‌های کشور به ویژه در استان‌های گیلان، مازندران، فارس، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، ایلام، قم، تهران، البرز، اصفهان، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، بوشهر، هرمزگان ضروری است هموطنان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت حتماً با اطلاع کامل از شرایط جاده‌ها اقدام به سفر کنند.

وی افزود: رانندگی در این شرایط نیازمند آمادگی و مهارت‌های بیشتری بوده و توصیه پلیس همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانی خودرو و رعایت سرعت مطمئنه و افزایش فاصله طولی با خودرو جلویی به منظور پیشگیری از تصادفات است.

سرهنگ شیرانی بیان داشت: بارندگی‌ها باعث افزایش لغزندگی سطح معابر شده و خطر واژگونی را افزایش می‌دهد.

وی گفت: پیش بینی افزایش طول زمان سفرها در این شرایط برای همه رانندگان خصوصاً رانندگان ناوگان حمل بار و مسافر ضروری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: