کد خبر: ۹۶۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲
تعداد بازدید: ۱۲۵
متهم ردیف ۵۲ دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین در حال حاضر از مسئولان ارشد ستاد داخله‌ منافقین، در آلبانی است.

این زن بازجو، خانه خود را در اختیار منافقین گذاشت /مسئول تیم تروریستی در شاخه نظامی نفاق کیست؟به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، پروین صفایی متهم ردیف ۵۲ دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

بنا به گزارش ایسنا، او قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با گروهک منافقین آشنا و جذب تشکیلات می‌شود. از همین رو، نامبرده از سال ۱۳۵۸، در تمامی ملاقات‌ها، تظاهرات، نشست‌های تشکیلاتی و آموزشی، تبلیغات و فروش نشریه منافقین شرکت کرده تا جایی که حتی از در اختیار گذاشتن منزل خود به عنوان محفلِ فعالیت‌های گروهک نیز دریغ نمی‌کند.

دیگر فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از مسئول یکی از مراکز نظامی مقر اشرف، مسئول تیم تروریستی در شاخه نظامی نفاق، عضو شورای تروریستی موسوم به ملی مقاومت، عضو شورای رهبری تشکیلات و از بازجو-شکنجه‌گرانِ زنان مسئله‌دار از دیدگاه گروهک.

او در حال حاضر از مسئولان ارشد ستاد داخله‌ی منافقین، در آلبانی است.

ضمناً او تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-۴۴۳/۶-۲۰۰۲ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: