کد خبر: ۹۶۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۱۱۷
آیا بلاگرها تبلیغ مکمل،خرید ملک در ترکیه و موبایل نمی‌کنند؟

تبلیغ می‌کنم، پول می‌گیرم؛ ولی مالیات ندهم‌ چون ورزشکارم!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، مرتضی رضایی؛ قصه خواهران منصوریان هم قصه عجیبی است.اصلا کاری به کوروش کمپانی و اینکه آنها تبلیغ کرده اند نداریم،کاری نداریم که خیلی از مردم با اعتماد به پشتوانه سازی آنها برای آن شرکت،پول شان را به باد دادند.(البته که کسی زورشان نکرده بود و بحث در این مورد زیاد است اما تبلیغ یک کالا،ملک،زمین،یا هر چیز دیگری توسط چهره های مردمی و شناخته شده این فرضیه را در عموم جامعه ایجاد می کند که آن کالا،شرکت و آدمی که در راس قرار دارد مطمئن هستند)کاری هم نداریم که چقدر از کوروش کمپانی گرفته بودند،ماجرا این است که مدتی است اداره مالیات سوزنش گیر کرده روی بلاگری خواهران منصوریان در اینستاگرام! شبکه ای اجتماعی که فیلتر است و دولت به دنبال کسب درآمد از جایی است که خودش آن را فیلتر کرده است!
این را هم بریزیم دور و از بحث خارج نشویم.حرف خواهران منصوریان این است که آنها بلاگر نیستند و اگر هم کسب درآمدی دارند نباید مالیاتش را بدهند! چند وقت پیش هم مدال هایی که داشتند را توی سر ملت کوبیدند و از این گفتند که ورزشکاری با این همه مدال چرا باید چنین کند و چنان؟
خواهران گرامی،مدال را برای مردم گرفته اید؟ چه چیزی از مدال هایی که گرفته اید به مردم رسیده؟(از نظر من اصلا چرا باید برسد،خود شما تلاشش را کرده اید و زحمتش را کشیده اید)چرا منتی سر مردم می گذارید که به خاطر شما رفتیم ورزش کردیم و جنگیدیم و مدال گرفتیم.بدون تعارف شما به خاطر خودتان تلاش کردید نه مردمی که خیلی های شان محتاج نان شب هستند و خیلی های شان با عادی سازی های سلبریتی هایی چون شما،سرمایه شان را از دست داده اند؛حالا این وسط دارید ناله می کنید از اینکه بلاگر نیستید و چرا باید مالیاتش را بدهید؟
این قانون جدیدی است که برای افراد مشهور و آنهایی که در این فضا تبلیغ می کنند گذاشته شده و طبعا شما هم از ان مستثنی نخواهید بود. وقتی کارمندی که 12 – 13 میلیون حقوق می گیرد و قبل از واریز حقوقش از آن مالیات کسر می شود، چرا چهره های معروف؛خواننده ها،بازیگران و ... که از طریق انجام تبلیغی به منبع خوب مالی می رسند نباید مالیات بدهند؟

 

واقعا فکر می کنید که مطرح کردن اینکه قهرمان هستید و از تهران با شما تماس گرفته اند تا مالیات‌تان را پرداخت کنید گره‌ای از کاری باز می کند؟چرا چهره های مشهور ما در ایران گمان می کنند به واسطه اینکه معروف هستند،پول دارند یا از جایگاهی در جامعه برخوردار هستند، می توانند هر کاری دلشان خواست بکنند؟

فردا روزی اگر کار یکی از افراد مشهور به پاسگاه،دادسرا یا دادگاهی افتاد باید این باور را داشته باشد که چون چند تا مدال گرفته از همه چیز مبرا باشد؟
نه خواهران گرامی؛شما می گویید بلاگر نیستید اما ما اصلاحش می کنیم و می گوییم افراد مشهور که در اینستاگرام تبلیغ می کنند.می گویید بلاگر نیستید اما انواع و اقسام مکمل ها(که معلوم نیست فیک هستند یا اصل)،گوشی موبایل،خرید ملک در ترکیه و ... را انجام می دهید.دقیقا همان کارهایی که خیلی از بلاگرها می کنند و مهم برای‌شان پولی است که می گیرند.
در آخر هم فقط یک بار دیگر تاکید می کنم که منت چند تا مدالی که برای خودتان گرفتید را سر این مردم نگذارید؛راستی چرا مدام در اینستاگرام فیلم منتشر می کنید و از مالیات ها می گویید،آیا دل به مردم بسته اید تا مثلا از طریق افکار عمومی،مسئولان مالیات چی را تحت فشار قرار بدهید؟ خواهران گرامی! این راهش نیست،این قانون مملکت است و از کارمند و کارگر و بقال و چقال تا باقالی فروش سر چهارراه همه دارند مالیات می دهند و کسی به واسطه اینکه ورزشکار است نباید خودش را مبرا کند. والسلام...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: