کد خبر: ۹۶۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۱۰۷
بازیکن تیم ملی چوگان ایران در خصوص وضعیت این رشته ورزشی هشدار داد.

ملی پوش چوگان: به خانه‌ام راهم نمی‌دهندبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ اسماعیل امامی بازیکن تیم ملی چوگان جمهوری اسلامی ایران و یکی از معدود مربیان این رشته ورزشی کهن ایرانی در گفتگو با خبرآنلاین گفت : شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از ورودم به مجموعه چوگان شهدا (قصرفیروزه) به بهانه تربیت و آموزش علاقمندان به بازی چوگان جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به در تنگنا قراردادن چوگان بازان از نظر امکانات و اسب های چوگانی از سوی مدیر متصرف مجموعه چوگان شهدا افزود: روزانه شاهد وارد آمدن آسیب های جدی به اسب های چوگانی این موجود نجیب و دوست داشتنی به دلیل عدم شرایط نامناسب نگهداری هستم و این موضوع مرا رنجیده خاطر می‌کند. اسب یک موجود زنده است و نمی‌دانم چرا در تصرف املاک از سوی شرکت توسعه به این موجود رحمی نشد.

امامی با اشاره به برنامه روزانه کاری اش گفت: امروز زمانی که طبق روال هر روزه به محل باشگاه مراجعه کردم از ورودم به باشگاه چوگان جایی که در آن متولد شده ام و خانه من است جلوگیری شد.
من عاشق چوگان و اسب هستم و زمانیکه رهبرم در کنار مسایل مهم کشور بارها تاکید بر حفظ و ترویج این بازی کهن ایرانی میکنند ، حاضرم جانم را برای احیای این بازی بدهم.

ملی پوش چوگان: به خانه‌ام راهم نمی‌دهند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: