کد خبر: ۹۶۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۷۳
رییس پلیس پیشگیری تهران از شناسایی و دستگیری ۵ سارق با ۸۰ فقره سرقت کامپیوتر خودرو خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیری شد.

دستگیری سارقان کامپیوتر خودرو در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سرهنگ علی قاسم پور بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی کامپیوتر خودرو در سطح کلانتری بی سیم، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران کلانتری پلیس پیشگیری قرار گرفت.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: در بررسی‌های میدانی مأموران پلیس و پایش دوربین‌های مداربسته محل سرقت‌ها مشخص شد که همه سرقت‌ها به یک شیوه و شگرد بوده و سارقان به صورت حرفه‌ای در قالب یک باند ۲ و ۳ نفره متشکل از ۵ مرد با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت، اقدام به سرقت کامپیوتر خودروها می‌کنند.

سرهنگ قاسم پور اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تجمیع مستندات به دست آمده، با گشت زنی‌های هدفمند ۳ تن از سارقان را هنگام پرسه زنی دستگیر و متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۸۰ فقره سرقت با همکاری ۲ همدست دیگرشان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: مأموران کلانتری پس از چند روز تحقیقات گسترده و شناسایی مخفیگاه ۲ سارق متواری و هماهنگی‌های قضائی متهمان را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه کامپیوتر خودرو مسروقه کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در این عملیات پلیسی مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور با بیان این که شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: