کد خبر: ۹۶۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۷۴
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

برف و باران در جاده‌های ۱۷ استان/ این جاده تا سه‌شنبه مسدود استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در ۱۷ استان کشور خبر داد.

ایلنا در خبری نوشت: سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت جوی افزود: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، کردستان، زنجان، قزوین، گلستان، سمنان، البرز، تهران، مازندران، کرمانشاه، خراسان جنوبی، کرمان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش برف، باران و مه گرفتگی مشاهده شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره انسداد محور چالوس و آزادراه تهران – شمال، اظهار کرد: از صبح امروز یکشنبه- از ساعت ۶ -، محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه اول اسفندماه مسدود است.

شیرانی گفت: تردد در محورهای شمالی روان است و شاهد بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: