کد خبر: ۹۶۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۹۷
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها را تشریح کرد.

بارش برف و باران در جاده‌های ۱۱ استانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در جاده های ۱۱ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران حد فاصل پل فردیس تا پل کلا، آزادراه ساوه – تهران حد فاصل نسیم شهر تا رضی آباد و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیمه سنگین گزارش شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده های کشور افزود: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی و کردستان بارش پراکنده برف و باران مشاهده شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی ، بوشهر، لرستان، اردبیل ، زنجان ، کرمانشاه ، همدان ، ایلام و خوزستان اعلام شده است.

وی افزود:‌ در این شرایط رانندگان باید توجه داشته باشند که استفاده از زنجیرچرخ در محورها و گردنه‌های کوهستانی برف‌گیر الزامی است. رعایت فاصله طولی مناسب، رانندگی با سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت غیرمجاز موضوع دیگری است که رانندگان باید در شرایط برفی و بارانی رعایت کنند. اطمینان از سالم بودن تجهیزات زمستانی خودرو نظیر برف پاک‌کن و بخاری، پربودن باک خودرو در شروع سفر، همراه داشتن وعده غذایی کافی و لباس گرم مناسب از دیگر توصیه‌های پلیس به رانندگان است.

شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: