کد خبر: ۹۶۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
تعداد بازدید: ۹۲
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند اظهار کرد: در پی درگیری میان مهمانان مراسم عروسی در یکی از تالارهای زرند، متاسفانه یک نفر به قتل رسیده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

دعوای مهمانان عروسی، جشن را به عزا تبدیل کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،ادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند اظهار کرد: در پی درگیری میان مهمانان مراسم عروسی در یکی از تالارهای زرند، متاسفانه یک نفر به قتل رسیده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

فارس در خبری آورده که رضا یعقوبی افزود: در این راستا پرونده قضائی در شعبه بازپرسی شهرستان تشکیل و دستورات قانونی جهت برخورد قاطع با متهمان صادر شده است.

دادستان زرند اضافه کرد: دستگاه قضا با جدیت و بدون اغماض با تمامی عواملی که کوچکترین نقشی در این نزاع داشته‌اند و موجب اخلال در نظم عمومی شده‌اند، برخورد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: