کد خبر: ۹۶۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۵۸
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت محدودیت تردد در جاده‌های کشور را اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه روز یکشنبه (۲۲ بهمن) از ساعت ۱۲ از ابتدای آزادراه تهران به شمال به مقصد چالوس انجام می‌شود، از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد و از ساعت ۱۵ از مرزن آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) یکطرفه می‌باشد. از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

وی افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز یکشنبه ۲۲ بهمن به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا یادآور شد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج به چالوس و بالعکس (به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسد شدنی) و تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع می‌باشد. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۲۲ بهمن از محور هراز ممنوع می‌باشد.

وی گفت: در محور قدیم قزوین به رشت و بالعکس تردد کلیه کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۲۲بهمن ممنوع می‌باشد. در محور آستارا به اردبیل و بالعکس تردد کلیه کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۲۲ بهمن ممنوع می‌باشد.

شیرانی در توضیح تردد موتورسیکلت ها در جاده‌ها نیز گفت: تردد موتور سیکلت‌ها تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۳ بهمن از محورهای کرج به چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران به سمنان به مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد. تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: