کد خبر: ۹۶۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۸۶
دو تن از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شدند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، در پی اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده مردم تربت جام و تایباد رد صلاحیت شد.

او با انتشار پستی نوشت؛«گفته بودی که چرا خوب به پایان نرسید راستش زور من خسته به طوفان نرسید»

ردصلاحیت نماینده اقلیت مجلس /شعری که آقای نماینده بعد از ردصلاحیتش منتشر کرد /یک عضو حزب اعتدال و توسعه از گیت شورای نگهبان عبور کرد

نماینده اقلیت مجلس ردصلاحیت شد

همچنین خبرها حکایت از آن دارد که، اسفندیار اختیاری، نماینده زرتشتیان در مجلس نیز به دلیل “عدم التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران” و “عدم ابراز وفاداری به قانون اساسی” ردصلاحیت شده است.

تایید صلاحیت یک عضو حزب اعتدال و توسعه

از سوی دیگر بنا بر اخبار رسیده به خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی باباگل زاده چاری، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه که در حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرده بود، توسط شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: