کد خبر: ۹۶۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۱۶۷
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور مشارکت در انتخابات را عرصه تقابل مردم‌سالاری دینی و تفکر آمریکایی دانست و گفت: اتکا به آرای مردمی مهم‌ترین مؤلفه قدرت ملی ایران اسلامی است.

سردار جلالی: اتکا به آرای مردمی مهم‌ترین مؤلفه قدرت ملی ایران اسلامی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در مراسمی که با حضور حجت‌الاسلام «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح و شخصیت‌های کشوری، لشکری و خانواده کارکنان سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد با ادای احترام به روح ملکوتی امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی از ابتدا، انقلابی مردمی و مردم‌محور بود که اساس قدرتش متکی به مردم بود.

بنابر گزارش فارس، وی ادامه داد: اعتمادی که مردم به امام (ره) و ایشان به مردم داشتند در پیروزی انقلاب نقشی اساسی ایفا کرد و حاصل آن یک پیروزی کامل و جامع بریک حکومت دیکتاتوری وابسته به استکبار جهانی بود. این نگاه نشان می‌داد که امام (ره) از ابتدا به قدرت نرم و قدرت مردم آگاه بود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه این نگاه امام (ره) در دوران دفاع مقدس هم شکل گرفت و موقعی که امام (ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند، همه فرمان وی را لبیک گفتند، خاطرنشان کرد: نقطه قوت ما در برابر دشمن تا دندان مسلح در دوران دفاع مقدس تکیه بر قدرتی مردمی بود.

وی با بیان اینکه این تفکر امام عظیم‌الشأن در قالب اسلام ناب، محور تحولات و ایجاد جنبش‌های آزادی‌خواهانه در دنیا شد، تصریح کرد: آنچه که استکبار جهانی از آن می‌ترسد، همین تفکر اسلام ناب است که ملت‌های آزادی در اقصی‌نقاط دنیا آن را دنبال می‌کنند.

سردار جلالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در پیروزی و مبارزه و مقاومت متکی به مردم بوده و همواره این ویژگی را برای خودش حفظ و دنبال کرده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب دنیا و انتخابات ایران جزو واقعی‌ترین و جدی‌ترین انتخابات‌های ممکن در دنیاست؛ چرا که هرگروه، حزب، تفکر و نگاهی در چنین انتخاباتی پیروز شود، می‌تواند به پشتوانه قدرت مردمی منشأ اقدامات بزرگ و تحول‌ساز باشد.

به گفته رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور آنچه که هم امام راحل و هم رهبر معظم انقلاب اسلامی در برداشت از مکتب سیاسی انقلاب اسلامی به نام مردم‌سالاری دینی از آن یاد می‌کنند، نمونه‌ای است از یک انقلاب متکی بر اسلام و مردم. تقابل این تفکر با تفکر آمریکایی‌ها، عرصه همین نبردی است که درگیر آن هستیم.

وی ادامه داد: اینکه در هر زمان، آنجایی که لازم است مردم حضور پیدا کنند و آگاه باشند و تهدید را بشناسند و پای کار بیایند یک موضوع راهبردی است. رمز عبور ملت ایران از بزنگاه‌ها و آشوب‌های از اول انقلاب تاکنون همین در صحنه بودن و در صحنه ماندن مردم با بصیرت است که دشمن را مأیوس می‌کنند.

سردار جلالی با بیان اینکه در دو سال گذشته پیچیده‌ترین تهدیدات ممکن را با هدف قرار دادن مردم علیه انقلاب اسلامی رقم خورد، تصریح کرد: با بررسی ادبیات استراتژیک دشمن درمی‌یابیم که الگوی آشوب سال گذشته مدرن‌ترین الگوی عملیات ترکیبی شناختی بوده که تاکنون امنیت و یکپارچگی یک ملت را نشانه گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز نیز در مقطعی سرنوشت‌ساز قرار گرفته‌ایم، تصریح کرد: آنجا که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور در انتخابات را واجب سیاسی می‌داند، اهمیت بیش از پیش آن مشخص می‌شود؛ چرا که حضور در انتخابات اعلام رأی و حق سیاسی ملت ماست. این مشارکت، تقویت‌کننده پایه‌های نظام و انقلاب است. تمام تلاش دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات به همین دلیل است که نسبت به اهمیت مشارکت مردم آگاهند.

به گفته سردار جلالی، انتخابات گامی بلند در راه مبارزه ما با دشمن و تقابل انقلاب اسلامی با دشمنان است که بازیگرانش مردم و مداخله‌کنندگان آن عناصر بیگانه هستند که تلاش می‌کنند این مشارکت را به حداقل برسانند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در این صحنه هم مثل سایر صحنه‌ها یک مشارکت آگاهانه و مردمی را رقم بزنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: