کد خبر: ۹۶۵۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۱۰۰
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری مردی خبر داد که بین راه سفر به تهران مادر خود را به قتل رسانده بود.

قتل مادر به دست پسر ناخلف بین راه سفر به تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، پسر ناخلف که با مادرش از شهرستان راهی تهران شده بود، پس از یک مشاجره شدید مادرش را به قتل رساند و فرار کرد.

اعتمادآنلاین در تشریح این خبر نوشت: سردار موقوفه‌ای فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: یک مورد نزاع و درگیری در ابتدای منطقه سردره گرمسار، به پلیس ۱۱۰ گرمسار اطلاع داده شد و بلافاصله نیروهای انتظامی به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که یک زن ۶۰ ساله دچار جراحات شدید شدند و روی زمین افتاده است اما بعد از انتقال وی به بیمارستان به دلیل جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه تحقیقات درباره علت فوت این خانم در دستور کار مأموران انتظامی استان سمنان قرار گرفت، گفت: در تحقیقات مشخص شد که این زن با پسر ۴۵ ساله خود از یک استان همجوار به سمت تهران در تردد بودند که بین راه با یکدیگر مشاجره کرده‌اند و فرزند این خانم در پی مشاجره با مادر خود، با جسمی سخت ضربه‌ای به مادرش وارد کرده و در نهایت وی جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری متهم خبر داد و ابراز کرد: وی در حالی که از قتل مادرش بشدت پشیمان بود، به جرم خود اعتراف کرد و تحویل مراجع قضایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: