کد خبر: ۹۶۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
تعداد بازدید: ۷۳
رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت: شوخی مرگبار پسر بچه ۹ ساله با اسلحه کلت کمری منجر به فوت یک پسر بچه ۹ ساله دیگر در بخش نگین کویر فهرج شد.

شوخی مرگبار ۲ کودک منجر به قتل کودک ۹ ساله شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج گفت: شوخی مرگبار پسر بچه ۹ ساله با اسلحه کلت کمری منجر به فوت یک پسر بچه ۹ ساله دیگر در بخش نگین کویر فهرج شد.

امیرحسین بهجتی با اشاره به اینکه وجود سلاح‌های غیرمجاز در منطقه تهدیدی برای امنیت شهروندان و جان انسان‌هاست،اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته ۲ پسر بچه ۹ ساله در روستای الله‌آباد از توابع این شهرستان که با یک قبضه سلاح کلت کمری مسلح که در منزل در دسترس ۲ کودکان بوده، به قصد بازی و شوخی به طرف دوست هم‌سن خود نشانه می‌گیرد که متاسفانه تیراندازی صورت گرفته و کودک ۹ ساله دیگر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج اعلام کرد: بلافاصله این کودک به بیمارستان شهرستان همجوار(ریگان) اعزام می‌شود که در اثر اصابت گلوله به سر و صورت و شدت جراحات و خون‌ریزی، متاسفانه فوت می‌کند.

بهجتی عنوان کرد: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است و موضوع درحال بررسی است و تحقیقات تکمیلی در این رابطه از سوی دستگاه قضایی و پلیس همچنان ادامه دارد.

این مقام قضایی در پایان هشدار داد: نگهداری سلاح غیر مجاز جرم محسوب می‌شود و متاسفانه بی‌احتیاطی پدر خانواده در دسترس قرار دادن اسلحه غیرمجاز منتهی به این حادثه دلخراش و غیرقابل جبران شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: