کد خبر: ۹۶۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۱۲۳
یک سرباز وظیفه در درگیری با سارقان مسلح در پارک و در حالی که قصد داشت مانع جرم آنها شود، به شهادت رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین: یک سرباز وظیفه در درگیری با سارقان مسلح در پارک و در حالی که قصد داشت مانع جرم آنها شود، به شهادت رسید.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: شامگاه جمعه در یکی از پارک‌های بوشهر یک موتورسوار با ۲ راکب قصد سرقت از افراد حاضر در پارک را داشتند که با مقاومت مردم، راکب موتور با کلت کمری اقدام به تهدید آنها کرد.

وی ادامه داد: در همین حین راکب موتور به سمت سربازی که قصد داشت مانع آنها شود، ۲ تیر شلیک کرد که سرباز «حسین حیدری» از پرسنل کلانتری ۱۱ فدک خورموج که در مرخصی به سر می‌برد، مجروح شد و در بیمارستان به شهادت رسید.

شهادت سرباز وظیفه/ عکس

مهرانگیز اظهار کرد: در پی این حادثه دستور قضایی برای دستگیری سارقان صادر و با اقدامات انجام شده، محل اختفای سارقان در شهرستان بوشهر شناسایی شد.

وی افزود: سارق در زمان دستگیری نیز اقدام به تیراندازی به سمت مأموران پلیس کرد که مأموران با استفاده از قانون به‌کارگیری اسلحه ۳ تیر شلیک کردند و متهم به قتل مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به همراه همدستش دستگیر و برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: از مخفیگاه متهمان یک قبضه کلت کمری، اسپیکر سرقت‌شده و موتورسیکلت مورد استفاده متهمان کشف و ضبط شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: