کد خبر: ۹۶۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۹۶
رییس پلیس پیشگیری نهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباشی که با استفاده از سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی در محله تهرانسر کرده و مردم را به وحشت انداخته بودند، خبر داد.

قدرت نمایی ۵ شرور و حمله به پلیس در تهرانسربه گزارش خبرداغ به نقل از مهر :رییس پلیس پیشگیری نهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباشی که با استفاده از سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی در محله تهرانسر کرده و مردم را به وحشت انداخته بودند، خبر داد.

سرهنگ علی قاسم‌پور گفت: در تاریخ ششم بهمن ماه امسال خبری مبنی بر حضور اراذل و اوباش در محله تهرانسر تهران و تخریب اموال شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که در پی آن مأموران در محل حاضر شده و اقدامات خود را آغاز کردند. بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که این افراد با استفاده از سلاح سرد اقدام به آسیب‌رساندن به یکی از شهروندان کرده و همچنین موجب رعب وحشت اهالی محل شده‌اند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند افزود: مأموران تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر بلافاصله پنج متهم را که از اراذل و اوباش سابقه دار بوده و قصد حمله به مأموران با سلاح سرد را داشتند با استفاده از شگردهای پلیسی و قانون به‌کارگیری سلاح دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان با هدف قدرت‌نمایی اعتراف کردند.

قاسم پور از تشکیل پرونده برای هر پنج متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی نیز در این خصوص در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: