کد خبر: ۹۶۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۱۰۶
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در بزرگراه‌های پایتخت خبر داد.

باران خیابان‌های تهران را قفل کرد/ وضعیت ترافیکی محدوده بیمارستان گاندی و میدان قزوینبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در بزرگراه‌های پایتخت خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم.

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه بابایی مسیر شرق به غرب هنگام، امام علی (ع) مسیر جنوب به شمال مقطع شهید سلیمانی سنگین، علامه – دهکده در مسیر شرق به غرب ترافیک سنگین و شهید خرازی – دهکده نیز در مسیر شرق به غرب نیز ترافیک سنگین است.

سرهنگ کشیر گفت: ترافیک در مسیر آزادراه تهران کرج در ابتدای صبح خیلی سنگین است و همچنین ترافیک در محدوده بزرگراه شهید سلیمانی _ صیاد، بابایی _ روی پل، زین الدین _ شمس آباد، شقایق و بزرگراه امام علی (ع) _جانبازان _ صیاد شیرازی است.

وی افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله –پل جناح، آبشناسان _ اشرفی، همت_ بعد از جنت آباد، چمران _ نهج البلاغ، یادگار امام (ره) _ شیخ فضل الله و حکیم _ پیامبر است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

وی افزود: ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین است که می‌طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند.

سرهنگ کشیر از رانندگان خواست به جهت لغزنده بودن معابر فاصله طولی را با خودروی مقابل رعایت کرده و از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری کنند. تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد کنند.

وضعیت ترافیکی محدوده بیمارستان گاندی و میدان قزوین

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی خیابان کارگر پس از نشست آسفالت گفت: روز گذشته در این محل محدودیت تردد اعمال گردیده بود. این نشست آسفالت به عمق دو تا سه متر و در برخی مقاطع تا ۱۵ متر روی داده بود که شرکت آب و فاضلاب در این محدوده اقدام به پلیت گذاری کرده و مسیر تردد هم اکنون باز است.

وی افزود: البته بخاطر این پلیت گذاری تردد در این محل کمی با کندی در حال انجام است که نیاز است که شهروندان گرامی نسبت به تعیین مسیرهای جایگزین و مدیریت سفر در این مسیر انتخاب مناسبی داشته باشند.

سرهنگ کشیر همچنین در خصوص ترافیک خیابان ولیعصر (عج) بهشتی که بیمارستان گاندی در آن دچار حریق گردیده بود نیز بیان داشت: با توجه به این حادثه‌ای که در روز پنج شنبه روی داد اطلاع رسانی‌های لازم انجام شد و به جهت امدادرسانی‌هایی که در حال انجام بود و می‌بایست تیم‌های اورژانس بیماران را به بیمارستان‌های دیگر انتقال می‌دادند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین جهت اطفا حریق توسط آتش نشانی، باید در این مسیر محدودیت تردد اعمال می‌شد. البته هم اکنون این مسیر باز است و شهروندان می‌توانند انتخاب مسیر داشته و تردد کنند.

وی اظهار داشت: در هر دو حادثه تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به موقع در محل‌ها حاضر شدند و با اعمال محدودیت به موقع در این مسیرها به جریان ترافیک اجازه حرکت داده و شهروندان توانستند به مسیر خود از معابر دیگر اقدام کرده و به هیچ عنوان گره ترافیکی در این محدوده‌ها شاهد نبودیم. البته همکاری خوب شهروندان نیز با تیم‌های مستقر در این معابر نیز باعث روانی ترافیک شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: