کد خبر: ۹۶۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۹۷
مربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل نامشخص بودن وضعیت انتخاب سرمربی، همچنان در تمرینات این تیم غایب است.

سید جلال همچنان غایب اصلی پرسپولیس!به گزارش خبرداغ به نقل از فارس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل نامشخص بودن وضعیت انتخاب سرمربی، همچنان در تمرینات این تیم غایب است.

با جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، تمرینات این تیم از روز شنبه زیر نظر اوسمار ویرا مربی برزیلی سرخ‌پوشان آغاز شد اما از روز آغاز تمرینات، سیدجلال حسینی در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا نکرد.

پیش از این نوشته بودیم که سیدجلال حسینی شرط ماندنش در پرسپولیس را حضور برانکو ایوانکوویچ دانسته بود و اعلام کرده بود که اگر مربی ایرانی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود تحت هیچ شرایطی در پرسپولیس نخواهد ماند.

از روز شنبه که تمرینات آغاز شده خیلی‌ها منتظر بودند تا پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند اما سیدجلال به تمرینات نرفت حتی امروز که تمرینات بدنسازی در مجموعه ورزشی سیدجلال حسینی برگزار شد باز هم مربی سرخ‌پوشان در تمرین حضور پیدا نکرد تا نشان دهد که از برخی از شرایط ناراضی است.

به نظر می‌رسد سیدجلال حسینی که در ابتدای فصل پیشنهادهایی برای سرمربیگری در لیگ دسته اول از تیم‌های سایپا و خیبر خرم‌آباد دریافت کرده بود منتظر است تا ببیند تکلیف سرمربی سرخ‌پوشان چه خواهد شد تا آن موقع بتواند برای ماندن یا جدایی از جمع پرسپولیسی‌ها تصمیم‌گیری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: