کد خبر: ۹۶۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۸۳
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان درخصوص حادثه منجر به مصدوم شدن یک دانش‌آموز کوهدشتی توضیح داد.

مصدومیت شدید دانش‌آموز ۱۳ ساله با کتک معلم/ این دانش‌آموز در بیمارستان بستری استبه گزارش خبرداغ به نقل از همشهری‌آنلاین : مدیرکل آموزش و پرورش لرستان درخصوص حادثه منجر به مصدوم شدن یک دانش‌آموز کوهدشتی توضیح داد.

رضا عزتی مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: حدود ۴ هفته پیش یکی از دانش‌آموزان پایه دوم آموزشگاه متوسطه اول در کوهدشت توسط یکی از همکاران کادر اجرایی شاغل در آموزشگاه فوق به دنبال «ارتکاب عمل ناشایست و غیرقابل ذکر» توسط این دانش‌آموز در انظار سایر دانش‌آموزان و عصبانیت آنی همکار فرهنگی، هل داده و ضربه‌ای به او وارد شد. این دانش‌آموز ۱۳ ساله در کلاس بر زمین افتاد که به همین دلیل دچار جراحت داخلی شد.

وی ادامه داد: به دنبال این اتفاق تأسفبار، دانش‌آموز فوق توسط همکاران شاغل در آموزشگاه به همراه اولیای دانش‌آموز به بیمارستان امام(ره) کوهدشت اعزام شد و تحت مداوا قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد:‌ این دانش‌آموز در طول مدت درمان، بستری در بیمارستان و همچنین پس از آن نیز به طور مداوم و منظم توسط مدیریت و معاونان آموزش و پرورش کوهدشت و همچنین عوامل اجرایی و آموزشی آموزشگاه از جمله خانواده فرهنگی ضارب مورد عیادت، رسیدگی و سرکشی قرار گرفته است. همچنین اقدامات اداری لازم همچون جابه‌جایی و لغو ابلاغ همکار فرهنگی از پست و آموزشگاه محل حادثه با سیر مراحل تخلفات اداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حال عمومی دانش‌آموز به طور نسبی مساعد است، عنوان کرد: در طول این مدت، با توجه به جو عشیره‌ای منطقه و برای جلوگیری از تنش، چند نفر از ریش‌سفیدان برای وساطت، اخذ رضایت و جبران خسارت به حضور خانواده دانش‌آموز رسیده‌اند اما خانواده همچنان خواستار پیگیری از طریق محاکم قضایی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: