کد خبر: ۹۶۳۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
تعداد بازدید: ۹۵
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از درگیری پلیس بوکان با یک شرور مخل نظم و امنیت خبر داد که منجر به شهادت یکی از همرزمان انتظامی شد.

شهادت سرباز نیروی انتظامی در بوکان/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از درگیری پلیس بوکان با یک شرور مخل نظم و امنیت خبر داد که منجر به شهادت یکی از همرزمان انتظامی شد.

سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی، عوامل گشت کلانتری ۱۲ شهرستان بوکان برای دستگیری یک شرور مخل نظم و امنیت عمومی عازم یکی از محله‌های شهر شدند و با متهم مورد نظر درگیر شدند.

وی افزود: طی این درگیری سرباز وظیفه «شاهین خسروی‌نیا» به شدت مجروح شد و پس از اعزام به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی، متاسفانه به دلیل شدت جراحت وارده شامگاه دیروز به فیض شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان افزود: مجرم حین درگیری از محل فرار کرد که اقدامات پلیسی برای دستگیری وی ادامه دارد.

جهانبخش ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سرافزار انتظامی خدمت مردم شریف استان و خانواده معظم وی تاکید کرد: با مخلان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت شهروندان به‌شدت برخورد می‌کنیم و مجرمان برابر قانون به سزای اعمالشان خواهند رسید.

شهادت سرباز نیروی انتظامی در بوکان/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: