کد خبر: ۹۶۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۰
امیر آشتیانی در واکنش به ترور و شهادت صالح العاروری گفت: آمریکا تعادل منطقه‌ای را به هم ریخته و تبعات این ترور دامن آنها را خواهد گرفت.

هشدار جدی وزیر دفاع ایران به آمریکا در پی ترور فرمانده بلندپایه حماس/توییت شمخانی درباره جنایت رژیم صهیونیستیبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : امیر آشتیانی در واکنش به ترور و شهادت صالح العاروری گفت: آمریکا تعادل منطقه‌ای را به هم ریخته و تبعات این ترور دامن آنها را خواهد گرفت.

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درواکنش به ترور معاون دفتر سیاسی حماس گفت: دشمنی آمریکا تمام شدنی نیست و این دشمنی به ضرر خودشان است.

وی افزود: آمریکا تعادل منطقه‌ای را به هم ریخته و تبعات این ترور دامن آنها را خواهد گرفت.

وزیر دفاع تصریح کرد: قطعا با چنینی اقداماتی در منطقه، انسجام علیه سیاست های آمریکا را شاهد خواهیم بود. در ضمن خطاهای راهبردی این چنینی منطقه را متشنج می‌کند و دود آن به چشم خودشان خواهد رفت.

همچنین به گزارش مهر، علی شمخانی مشاور سیاسی رهبر انقلاب اسلامی، در واکنش به آن در فضای مجازی ایکس، نوشت: شهید «صالح العاروری» مجاهدی متفکر با اراده‌ای مثال‌زدنی برای تداوم مقاومت در برابر رژیم اشغال‌گر صهیونیستی و ایمانی سرشار از دست‌یابی به فتح نهایی بود. خدایش با اولیا الهی و شهدای بدر و خیبر محشور نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: