کد خبر: ۹۶۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
تعداد بازدید: ۱۵۲
هشدار معاون مستعفی نظارت بر شرکتهای شستا:
دکتر مهدی نوروزیان معاون مستعفی نظارت بر شرکتهای شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت:

حضور سیاسیون در شستا از همه طیف ها عینیت یافته/با ادامه روال فعلی شستا جایگاه بزرگترین هلدینگ چند رشته ای را از دست خواهد دادبه گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ؛ دکتر مهدی نوروزیان معاون مستعفی نظارت بر شرکتهای شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت:
سلام به دوستان عزیز. هجده ماه فرصت ارزشمندی بود که در دومعاونت مالی و سرمایه انسانی و امور شرکت ها در شستا فعالیت نمایم. از ابتدا در همه جلسات و سخنرانی ها و همایش ها و کمیته‌ها گفتم که شستا یک بنگاه اقتصادی است که سیاسیون آن را از ابتدا اداره کرده اند.این مطلب بر کارکرد آن اثر گذار بوده و تلاش مدیران و کارشناسان نیز به همین دلیل کم اثر بوده است.ذکر چند نکته ضروری است. اول :آن چه که در اذهان مردم در خصوص وجود فساد در شستا وجود دارد واقعی نیست. دوم آن که حضور و بروز سیاسیون در آن از همه طیف ها عینیت یافته است. سوم آنکه عموم همکاران حاضر در شرکت های گروه متخصص هستند هرچند با قانون سقف حقوق خروج آن ها شدت گرفته است.چهارم آن که اگر روال فعلی در شستا ادامه یابد جایگاه خود را به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی چند رشته ای کشور از دست خواهد داد. پنجم آن که تلاش سیاستگذاران در دولتی نموده آن یک خطای فاحش راهبردی است. حضور در شستا تجربه گران سنگ برای بنده بود. برای عزیزان جدید در شستا نیز آرزوی موفقیت دارم.

حضور سیاسیون در شستا از همه طیف ها عینیت یافته/با ادامه روال فعلی شستا جایگاه بزرگترین هلدینگ چند رشته ای را از دست خواهد داد

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: