کد خبر: ۹۶۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
تعداد بازدید: ۹۸
دکتر جواد مشایخ، معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری از شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو و کارخانجات داروپخش بازدید کرد.

معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری از شرکت های توفیق‌دارو کارخانجات داروپخش بازدید کردبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی تیپیکو، دکتر جواد مشایخ، معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری سه شنبه 28آذر 1402 از کارخانجات داروپخش و شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو بازدید کرد.
دکتر حمیدی، معاونت نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان شستا و معاونین مربوطه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در این بازدید از بخش های تحقیق و تولید، کنترل کیفیت، داروهای نوین بیولوژیک، فنی مهندسی و آزمایشگاه ها بازدید کردند و متخصصان وکارشناسان شرکت دانش بنیان توفیق دارو توضیحات لازم ارائه کردند.
در ادامه دکتر مشایخ و هیات همراه با حضور در شرکت کارخانجات داروپخش، ضمن جلسه مشترک با مدیران ارشد این شرکت از آزمایشگاه ها و خطوط تولید بازدید کرد.
دکتر جواد مشایخ، معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در حاشیه این بازدید گفت:  که کلیه ظرفیت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان در خدمت مجموعه‌های دارویی دانش‌بنیان است. این موضوعات شامل اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه، اعتبار مالیاتی سرمایه‌گذاری و همین‌طور ترک تشریفات مناقصه برای تولید بار اول محصولات دانش‌بنیان است.
وی افزود: از نگاه ما شرکت های تیپیکو  معتبر هستند و من ارتباطی بسیارخوبی میان شرکت های تیپیکو دیدم که این نشان‌دهنده‌ی یک دوی امدادی است که هر کسی، نقش خودش را انجام می‌دهد، و این کاملا قابل مشاهده و ارزشمند است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: