کد خبر: ۹۶۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۱۲۲
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان استقرار جوی پایدار و آسمانی صاف و به دنبال آن انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

افزایش آلودگی هوای تهران/ آلودگی هوا تا کی ادامه دارد؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان استقرار جوی پایدار و آسمانی صاف و به دنبال آن انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی طی سه روز آینده با استقرار جوی نسبتا پایدار آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و در مناطق پرتردد و صنعتی در بعضی ساعات انباشت آلاینده‌های جوی، کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

عصر دوشنبه تا شب چهارشنبه (۱۱ و ۱۳ دی) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان، افزایش وزش باد، گاهی وزش باد نسبتا شدید و کاهش نسبی آلاینده‌های جوی مورد انتظار است.

روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ دی)آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات وزش باد متوسط تا نسبتا شدید به‌ویژه در نواحی جنوبی، غربی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۶- درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

آسمان تهران فردا (۱۲ دی‌) صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۳ دی‌) صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: