کد خبر: ۹۶۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۸۰
سمنان فرمانده انتظامی گرمسار از دستگیری یک نفر کلاهبردار که با استفاده از رسید جعلی، مبلغ ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
دستگیری یک کلاهبردار از صنوف در گرمساربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سرهنگ دوم داود آقازاده با اعلام این خبر اظهار کرد: با وصول چند فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری با استفاده از رسیدساز جعلی، با توجه به حساسیت موضوع، پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکیان مشخص شد متهم با مراجعه به واحدهای صنفی سطح شهر و جلب اعتماد و اغفال فروشندگان، اقدام به خرید کالا کرده و با انجام چند عملیات بانکی در نهایت رسیدی را با تلفن همراه خود مبنی‌بر انتقال وجه به رؤیت فروشنده رسانده و سریعا از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در ادامه تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی و استعلامات سامانه جامع اطلاعاتی پلیس آگاهی، سرانجام متهم به هویت مشخص، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و پس از دلالت وی به پلیس آگاهی شهرستان به ۳ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال با استفاده از رسیدساز جعلی اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی و سیر مراحل قضایی روانه زندان شد.

سرهنگ آقازاده از شهروندان خواست: افرادی که بدین روش از آن‌ها کلاهبرداری شده، می‌توانند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۳۲۱۸۳۷۶۲۱ تماس حاصل کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ مراتب را سریعا به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: