کد خبر: ۹۶۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
تعداد بازدید: ۱۱۹
سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی کشور را برای امروز و فردا و ابتدای هفته آینده پیش بینی کرد.

وضعیت جوی کشور طی امروز و فردا/ کدام شهرها برفی و بارانی است؟به گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سازمان هواشناسی کشور وضعیت جوی کشور را برای امروز و فردا و ابتدای هفته آینده پیش بینی کرد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز پنجشنبه (۷ دی) در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و از بعدازظهر این روز و جمعه (۸ دی) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان‌های شمالی و رضوی بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

امروز در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و جمعه در شمال شرق کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد. همچنین در روز جمعه وزش باد شدید، گاهی گردوخاک در شمال شرق و شرق کشور دور از انتظار نیست.

روزهای شنبه تا دوشنبه (۹ تا ۱۱ دی) جوی آرام همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش‌بینی می‌شود. سه‌شنبه (۱۲ دی) نیز در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد.

خلیج فارس و دریای خزر از بعدازظهر پنجشنبه و جمعه مواج هستند.

آسمان تهران فردا (۸ دی) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و در روز شنبه (۹ دی) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: