کد خبر: ۹۶۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
تعداد بازدید: ۱۰۶
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند زورگیری محله سیدخندان در حین سرقت از شهروندان خبر داد.

انهدام باند زورگیری محله سیدخندانبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند زورگیری محله سیدخندان در حین سرقت از شهروندان خبر داد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ سرهنگ امیرهوشنگ امیری امروز سه‌شنبه ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ از دستگیری سه زورگیر محله سیدخندان حین زورگیری از شهروندان خبر داد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت در گفت و گو با خبرگزاری پلیس اظهار داشت: در پی افزایش سرقت به روش زورگیری و تهدید با سلاح سرد دستگیری سارقان در دستور کار عملیات کلانتری ۱۲۰ سیدخندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات تردد سارق را شناسایی و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند افزود: ماموران روز گذشته در حین گشت‌زنی در محله سید خندان ۳ نفر از زورگیران را دیدند که به سمت یکی از شهروندان رفته و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند که سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی هر سه متهم را دستگیر کردند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و مقداری وجه نقد سرقتی کشف و متهم در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد و ادله موجود به جرم خود و زورگیری در محله نارمک و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شدند.

سرهنگ امیری با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: