کد خبر: ۹۶۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۹۸
قیمت انواع گوشت در بازار تهران را در این گزارش مشاهده کنید.

قیمت جدید گوشت قرمز اعلام شد / قیمت راسته گوسفندی چند؟به گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادآنلاین :قیمت انواع گوشت در بازار تهران را در این گزارش مشاهده کنید.

قیمت گوشت به عنوان یکی از مهمترین مواد غذایی در بازار، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی هستند. عوامل داخلی شامل تقاضا و عرضه در بازار داخلی، هزینه‌های تولید و نگهداری دام، هزینه‌های حمل و نقل و هزینه‌های بسته‌بندی محصولات گوشتی هستند.

عوامل خارجی شامل تقاضا و عرضه در بازار جهانی، تغییرات ارزش ارز، تغییرات قوانین و مقررات صادرات و واردات، شرایط آب و هوایی و بیماری‌های دامی در سطح جهانی هستند. بنابراین، قیمت گوشت تحت تاثیر مستقیم این عوامل قرار می‌گیرد و تغییرات در هر یک از این عوامل می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت گوشت داشته باشد.

لیست قیمت جدید گوشت قرمز برای عرضه در بازار تهران امروز شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ اطلاع رسانی شد.

قیمت جدید گوشت قرمز اعلام شد / قیمت راسته گوسفندی چند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: