کد خبر: ۹۶۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۱۰۷
سمنان فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری اعضای باند سارقان سیم و کابل برق توسط ماموران انتظامی خبر داد.
انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در استان سمنانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سرهنگ غلامحسین عرب دوم دی ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان دامغان و همچنین به وجود آوردن مشکلات بسیاری در این حوزه برای شهروندان ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات شبانه روزی و استفاده از منابع و مخبرین توسط ماموران اضافه کرد: سرانجام پلیس متوجه حضور اعضای یک باند سه نفره سارقان سیم و کابل در منطقه شد.

سرهنگ عرب ادامه داد: ماموران حین گشت زنی در منطقه به یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مشکوک و سرنشینان خودرو با مشاهده پلیس اقدام به پرتاب کابل های سرقتی به بیرون از ماشین کردند و پس از تعقیب و مراقبت در نهایت توسط گشت انتظامی دستگیر شدند.

عرب با اشاره به اینکه اعضای این باند ۲ مرد و یک زن بودند، گفت: سارقان ساکن یکی از شهرستانهای اطراف پایتخت هستند و در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس تاکنون به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق و سیم های مخابراتی در سطح حوزه انتظامی شهرستان دامغان اعتراف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف لوازم جانبی موبایل قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان شاهرود خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز مأموران انتظامی شهرستان شاهرود حین کنترل عبور و مرور خودروها در محور مواصلاتی مشهد - تهران به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

 وی افزود: پلیس پس از بازرسی از این خودرو موفق به کشف بیش از ۴ هزار قطعه لوازم جانبی موبایل که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه پرونده برای راننده متخلف تشکیل و تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.
انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: