کد خبر: ۹۶۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۸۰
مردی که به بهانه ازدواج با زن جوان ثروتمندی طول کشور را پیموده و خودروی شاسی‌بلند و طلاهای او را سرقت کرده بود، دستگیر شد.

سرقت ۱/۵ کیلو طلا و خودرو شاسی‌بلند زن جوان توسط خواستگار قلابی/ سفر ۱۵۰۰ کیلومتری سارق برای خواستگاریبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران : مردی که به بهانه ازدواج با زن جوان ثروتمندی طول کشور را پیموده و خودروی شاسی‌بلند و طلاهای او را سرقت کرده بود، دستگیر شد.

عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک در استان هرمزگان گفت: با شکایت زن جوانی مبنی بر سرقت طلاها و خودرویش از سوی مردی که خود را خواستگار معرفی کرده بود، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات میدانی مشخص شد سارق اهل یکی از استان‌های شمالی کشور است که از طریق شبکه مجازی با طرح دوستی و جلب اعتماد شاکی به بهانه ازدواج با وی، با حضور در منزل شاکی در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت ۱/۵ کیلو طلا به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال کرده و با سرقت خودروی شاسی‌بلند شاکی از محل متواری شده است.

دهقان اظهار کرد: با بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد خودرو در شهر لارستان در گوشه‌ای از خیابان بلاصاحب رها شده است. در ادامه، متهم در طول مسیر در حال فرار به شمال کشور دستگیر شد و طلاهای مسروقه را نیز که به صورت کاملا حرفه‌ای از طریق مرسوله پستی لابه‌لای لباس مخفی و به شهر محل سکونتش ارسال کرده بود، کشف و ضبط شدند.

وی افزود: فرمانده انتظامی بستک با بیان اینکه سارق دارای سوابق متعدد اغفال و تجاوز بود، در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: