کد خبر: ۹۶۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۱۱۲
نائب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بر تقویت مرزها تاکید کرد.

آصفری: وزیر کشور درباره تقویت مرزها به مجلس گزارش دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محمدحسن آصفری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار می‌رود در روزهای سه‌شنبه که مختص به نظارت می‌باشد مسائل و اتفاقات روز کشور در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد. موضوع گران شدن مواد پروتئینی به ویژه مرغ و گوشت قرمز از مسائل مهمی است که چندین بار مجلس در این خصوص تذکر داده و انتظار می‌رفت در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

وی در ادامه خواستار ورود مجلس به اختلالی که در برخی جایگاه های سوخت رخ داده است، شد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت مرزها تصریح کرد: درباره حادثه تروریستی که در راسک رخ داد وزیر کشور باید در مجلس حضور پیدا می‌کرد و گزارشی از اقدامات انجام شده برای مقاوم‌سازی پایگاه‌های مرزی به صحن مجلس شورای اسلامی ارائه می‌کرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: