کد خبر: ۹۶۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۹۳
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از آلودگی هوا در کلانشهرهای صنعتی، ورود سامانه بارشی از غرب کشور طی روز جمعه (اول دی) و بارش برف و باران در برخی نقاط کشور خبر داد.

این مناطق منتظر برف و باران باشند/ افزایش آلودگی هوای کلانشهرهابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از آلودگی هوا در کلانشهرهای صنعتی، ورود سامانه بارشی از غرب کشور طی روز جمعه (اول دی) و بارش برف و باران در برخی نقاط کشور خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۲۸ آذر) تا جمعه (اول دی) در غالب مناطق کشور جو پایداری حاکم است که در کلانشهرهای صنعتی سبب تداوم و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد همچنین طی روز چهارشنبه و پنجشنبه (۲۹ و ۳۰ آذر) در برخی نقاط جنوب، جنوب شرق و شرق کشور وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: جمعه به تدریج با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در برخی نقاط شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز ابرناکی، بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شنبه (۲ دی) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات البرز، ارتفاعات زاگرس و برخی نقاط بوشهر و فارس بارش باران و وزش باد شدید، در مناطق جنوبی رعد و برق، در نقاط سردسیر و ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۹ آذر) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و در ‌روز پنجشنبه (۳۰ آذر) صاف تا کمی ابری و غبار محلی با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۹- و ۶- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: