کد خبر: ۹۶۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۸۳
در ماجرای اخیر آمران به معروف در مترو که با سانسور، تحریف و شیطنت رسانه‌ها به پدیده «حجاب‌بان‌ها» موسوم شد، صرف‌نظر از برخی کج‌سلیقگی‌های اجرایی، برکات و آثار ملموسی را در همین فعالیت‌ها می‌توان مشاهده کرد.

روزنامه اصولگرا: کشف لباس و حیازدایی در برخی نقاط شهر، دارد عادی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جوان :در ماجرای اخیر آمران به معروف در مترو که با سانسور، تحریف و شیطنت رسانه‌ها به پدیده «حجاب‌بان‌ها» موسوم شد، صرف‌نظر از برخی کج‌سلیقگی‌های اجرایی، برکات و آثار ملموسی را در همین فعالیت‌ها می‌توان مشاهده کرد.

مهم‌ترین آن‌ها شکستن سکوت منفعلانه و عافیت‌طلبانه رسانه‌ها و مسئولان در قبال حجاب و وضعیت فرهنگی جامعه بود. این حرکت باعث شد باز مسئله حجاب روی میز رسانه‌ها، مسئولان و مردم قرار گیرد و از نظر من تا وقتی وضعیت این است، باید حجاب سرخط اخبار کشور باشد.

متأسفانه باید قبول کرد در غیاب صدای متحد و قاطع حاکمیت در زمینه حجاب، «کشف لباس» و «حیازدایی» در برخی نقاط شهرمان در حال عادی‌شدن است. چه کسی باید پاسخگوی این وضعیت باشد؟ پایان این مسیر کجاست؟ اصلاً در کدام نقطه جریان اپوزیسیون داخلی و خارجی نظام و جریان فرهنگی منفعل در درون حاکمیت و بدنه حزب‌اللهی کشور بر سر وضع نابهنجار جامعه توافق خواهند کرد و به تعادل خواهند رسید؟ اصلاً اگر برسند!

پس در این شرایط، صبر و تحمل، آشفته‌ترین راهبرد ممکن است، بنابراین این راهبرد آشفته که توصیه مشاوران و تصمیم‌سازان نابخرد، تجویز نخبگان دور از میدان و انتخاب عافیت‌طلبانه برخی از مسئولان است، باید از سوی عده‌ای کنار گذاشته و گزینه بدیلی از طرف آن‌ها ارائه شود. این گزینه جایگزین قرار نیست لزوماً و ضرورتاً بهترین گزینه باشد. فقط کافی است رنگ و بوی انفعال و سکوت نداشته باشد و از جنس «پس‌فرداهای موهوم» نباشد. همین مقدار به عنوان مانعی برای فراموشی کامل بحران حجاب و غرق‌نشدن در روزمره‌های بیهوده بس است؛ و این مهم‌ترین دستاورد آمران به معروف و فعالان مردمی حجاب در حرکت اخیرشان بود...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: