کد خبر: ۹۶۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۲۲۱
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری عامل حریق عمدی و قتل در اهواز خبر داد.

دستگیری عامل جنایت برادرکشی در اهوازبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری عامل حریق عمدی و قتل در اهواز خبر داد.

سرهنگ سیروس دریکوند اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره حریق عمدی واقع در خیابان امام خمینی(ره) اهواز که منجر به فوت فردی شد، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های فنی، هویت عامل آتش‌سوزی که برادر مقتول بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی هماهنگ و غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: در تحقیقات پلیس متهم به صراحت به قتل برادر خود اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی و مالی با برادرش عنوان کرد.

سرهنگ دریکوند خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: