کد خبر: ۹۶۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۱۳۴
اگر می‌خواهید سرپرستی این اداره پست که در قطب جنوب قرار دارد داشته باشید، باید پنگوئن‌ها را هم سرشماری کنید.

به گزارش خبرداغ به نقل  از خبرآنلاین، نادیا زکالوند: صدها نفر از سراسر دنیا به دنبال مشاغلی هستند که در دور و دنج‌ترین نقاط دنیا، مانند قطب جنوب، باشد. «اداره پست پنگوئن» که در بندر لاکروی (Lockroy) و جزیره گودیر در قطب جنوب قرار دارد، ساختمان ۸۰ ساله بریتانیایی است که هر سال ۴ نفر مسئول مراقبت از آن هستند.

جزیره گودیر به ‌اندازه یک زمین فوتبال وسعت دارد، اما محل زندگی صدها پنگوئن است و مرکز «حفظ میراث جنوبگان» بریتانیا با تاسیس اداره پست کوچکی در این جزیره از این پنگوئن‌ها مراقبت می‌کند.

۲۰۰۰ تقاضا برای کار کردن در این اداره پست عجیب/ عکس

این مرکز هر سال ۴ نفر را استخدام می‌کند که آنها باید از (نوامبر) آبان تا (مارس) اسفند به این جزیره رفته و مرتب تعداد پنگوئن‌ها را بشمارند. آنها همچنین باید اطلاعات مربوط به شرایط زیست‌محیطی این جزیره را رصد کرده و گزارش دهند.

۲۰۰۰ تقاضا برای کار کردن در این اداره پست عجیب/ عکس

به گفته مدیر این مرکز، «زندگی در این جزیره بسیار سخت است و هرکس که به این اداره پست کوچک برای کار می‌رود باید روزانه حداقل ۱۲ ساعت کار کند و وقتی برای استراحت ندارد و جالب اینکه هر سال بیش از ۲۰۰۰ نفر، فرم درخواست این شغل را برایمان ارسال می‌کنند.»

افرادی که به این پستخانه فرستاده می‌شوند باید بدن ورزشکار و متناسب داشته و در برابر سختی کار و سرمای شدید قطب جنوب تحمل بالایی داشته باشند.

منبع:

ladbible

برا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: