کد خبر: ۹۶۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۱۷۲
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد ملایم و به دلیل استقرار جوی پایدار کاهش کیفیت هوا و از پنجشنبه (۱۶ آذرماه) وزش باد و بارش پراکنده در بعضی نواحی و گاهی رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی هوای تهران طی دو روز آینده/ آلودگی هوای تهران تا کی ادامه دارد؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد ملایم و به دلیل استقرار جوی پایدار کاهش کیفیت هوا و از پنجشنبه (۱۶ آذرماه) وزش باد و بارش پراکنده در بعضی نواحی و گاهی رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی با وزش ملایم باد در ارتفاعات و گاهی وزش متوسط باد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه شرایط برای انباشت ذرات آلاینده هوا و افزایش غبار مهیا است. از این رو کاهش کیفیت هوا در سطح استان و افزایش غلظت آلاینده‌ها در نواحی شهری و پرتردد از امروز تا ظهر پنجشنبه (۱۴ تا ۱۶ آذر) مورد انتظار است.

طی روز پنجشنبه با گذر موجی از استان رخداد ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابر وزش باد و بارش پراکنده در بعضی نواحی و گاهی رگبار باران مورد انتظار است.

در بعضی ساعت‌های پنجشنبه تا صبح جمعه (۱۶ تا ۱۷ آذر) در نیمه‌جنوبی و نواحی غربی استان گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۱۴ آذر) صاف وغبارآلود و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۱۶ آذر) نیمه ابری و غبار محلی، گاهی ابری وبارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۶- سردترین ایستگاه طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

میانگین کیفیت هم‌اکنون هوای تهران نیز ۱۵۷ و در شرایط ناسالم با آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: