کد خبر: ۹۶۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۱۴۴
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر همه مسلمانان و جهان عرب متحد شده و یک تصمیم قاطع بگیرند حتما جنایات رژیم صهیونیستی متوقف خواهد شد.

میرتاج‌الدینی: دنیا باید با اقدامات عملی جلوی جنایات رژیم صهیونیستی را بگیردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنم و برای مظلومان غزه و رزمندگان جبهه مقاومت آرزوی پیروزی دارم. رژیم صهیونیستی از ۵۰ روز جنایتی که در دوره اول انجام داد، عبرت نگرفت و دوباره حملات را آغاز کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر بیش از ۱۰۰۰ نفر که اکثر آنها زن و کودک بودند را کشته است. دنیا نباید فقط تماشاگر باشد بلکه باید با اقدامات عملی جلوی این جنایت جنگی را بگیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده از رزمندگان یمنی که از فاصله دور در دفاع از برادران خود در غزه به پا خاسته و کشتی‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهند قدردانی می‌کنم. اگر همه مسلمانان متحد شوند و یک تصمیم قاطع بگیرند قطعا این حملات متوقف خواهد شد. این ضعف جهان عرب و مسلمانان و بشریت است که جنایات رژیم صهیونیستی را صرفا مشاهده می‌کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: