کد خبر: ۹۷۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵
تعداد بازدید: ۶۷
عطریانفر در خصوص فایل صوتی منتشر شده از خاتمی در خصوص مشارکت در انتخابات گفت: خیلی باور ندارم که چنین صحبت‌هایی که در محافل خصوصی می‌شود، ملاک داوری و تصمیمات جریان اصلاحات باشد.

واکنش عطریانفر به فایل صوتی منتشر شده از سیدمحمد خاتمی /باید اعتمادسازی مجدد بین اصلاح طلبان با رهبری ایجاد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛در فایل صوتی که اخیرا از سیدمحمد خاتمی منتشر شده، او روش پیشین جریان اصلاحات در انتخابات‌ها را نقد کرده و گفته بود، «تا این شورای نگهبان هست، ما دیگر در انتخابات شرکت نمی‌کنیم!»

حال محمد عطریانفر عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی طی گفتگویی با خبرگزاری دانشجو، بیان اینکه در فضای مجازی متوجه صحبت‌های سید محمد خاتمی شدم، می‌گوید: خیلی باور ندارم که چنین صحبت‌هایی که در محافل خصوصی می‌شود، ملاک داوری و تصمیمات جریان اصلاحات باشد.

وی گفت: اصلاح طلبان همچنان نسبت به مقوله انتخابات واکنش مثبت دارند و نمی‌توانند انتخابات را از دستور کار خود حذف کنند، اگر بگوییم اصلاح طلبان انتخابات را از دستور کار خارج می‌دانند، یعنی اصلاح طلبان سیاست‌ورزی را بوسیده و کنار گذاشته‌اند.

عطریانفر تاکید کرد : سوءتفاهم بسیار عمیقی بین فعالان اصلاح‌طلب با نهادهای حقوقی ناظر بر انتخابات مانند شورای نگهبان وجود دارد که باید مرتفع شود، اصلاح‌طلبان دل بسته به نظام باید تلاش کنند اعتمادسازی مجددی با نهادهای قدرت نظام از جمله مقام معظم رهبری ایجاد کنند.

وی در پایان تاکید کرد: دو انتخابات مجلس و ریاست جمهوری از اهمیت بسیاری زیادی در جمهوری اسلامی برخوردار است که در مقایسه با این دو مردم نشان داده‌اند که حساسیت شان نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بیشتر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: