کد خبر: ۹۶۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۲۱۷
سایت رجانیوز وابسته به جبهه پایداری نوشت:حزب تندروی اتحاد ملت که همواره مدعی آزادی بیان بوده و در مواضعش با این محوریت به جمهوری اسلامی حمله می‌کرد، در اقدامی متناقض با مواضع اعلامی‌اش به سرکوب آزادی و حق انتخاب در تشکیلات خود پرداخته و درب خروج غیر دوستانه از حزب را به برخی از اعضای حزب اتحاد ملت (مشارکت منحله سابق) نشان داده است.

برکناری سه عضو شورای مرکزی حزب اصلاح طلب بدلیل ثبت نام در انتخاباتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سایت رجانیوز وابسته به جبهه پایداری نوشت:حزب تندروی اتحاد ملت که همواره مدعی آزادی بیان بوده و در مواضعش با این محوریت به جمهوری اسلامی حمله می‌کرد، در اقدامی متناقض با مواضع اعلامی‌اش به سرکوب آزادی و حق انتخاب در تشکیلات خود پرداخته و درب خروج غیر دوستانه از حزب را به برخی از اعضای حزب اتحاد ملت (مشارکت منحله سابق) نشان داده است.

براساس این گزارش این تشکیلات تندروی سیاسی سه نفر از اعضای اصلی شورای مرکزی و کادرهای اصلی خود به نام مهدی شیرزاد، سیدفرید موسوی و میترا جلوداری را به دلیل ثبت نام در انتخابات مجلس و عدم همراهی با سیاست تحریم انتخابات، مجبور به استعفا و اخراج از حزب کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: