کد خبر: ۹۶۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۰
سمنان فرمانده انتظامی شاهرود از پلمب یک کمپ ترک اعتیاد غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
پلمب یک مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در شاهرودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ علیرضا شائینی ۸ آذرماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان از فعالیت یک مرکز ترک اعتیاد غیر مجاز در اطراف شهرستان شاهرود مطلع شدند. 

وی از بازرسی از این مرکز ترک اعتیاد از سوی کارشناسان پلیس خبر داد و افزود: با حضور ماموران و بررسی مدارک، متوجه شدند مرکز فاقد مدارک قانونی است و به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی با هماهنگی های لازم ، مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز پلمب شد. 

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه مردم نقش مهمی در کاهش تخلفات دارند ادامه داد: راه های ارتباطی متعددی برای گزارش تخلفات به پلیس پیش بینی شده که عموم شهروندان می توانند با گزارش به موقع ما را در برقراری امنیت و برخورد با تخلفات و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان کمک کنند.

سرهنگ شائینی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و یا دیگر سازمان های مسئول اطلاع دهند.
وی گفت: پلیس برابر قوانین با هر گونه تخلف در این بخش برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود همچنین از کشف بیش از ۶ هزار انواع قرص و پمادهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان، ماموران پلیس با هوشیاری و دقت عمل به یک دستگاه اتوبوس که از مشهد به پایتخت در حرکت بود مشکوک و با رعایت ملاحظات شرعی و قانونی نسبت به متوقف کردن آن اقدام کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از بازرسی دقیق و تخصصی خودرو ۶ هزار قرص و پماد خارجی غیر مجاز را که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و ضبط کردند و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ شائینی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با پلیس ضروری است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: