کد خبر: ۹۶۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۱۱۳
بر اساس اداره کل هواشناسی استان تهران، از بعد از ظهر امروز (۶ آذرماه) در بعضی ساعات بارش پراکنده باران، در نیمه شمالی گاهی بارش باران و از چهارشنبه (۸ آذرماه) کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

بارش باران و کاهش دما در تهران/ سردترین منطقه استان اینجاستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : بر اساس اداره کل هواشناسی استان تهران، از بعد از ظهر امروز (۶ آذرماه) در بعضی ساعات بارش پراکنده باران، در نیمه شمالی گاهی بارش باران و از چهارشنبه (۸ آذرماه) کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران از بعد از ظهر امروز تا صبح چهارشنبه (۶ تا ۸ آذرماه) با گذر متناوب امواج ضعیفی از شمال استان، آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد شدید و بهبود کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. با عبور این سامانه در بعضی ساعات بارش پراکنده باران، در نیمه شمالی گاهی بارش باران و در ارتفاعات بارش باران و برف همراه با مه دور از انتظار نیست.

برای فردا تا روز چهارشنبه کاهش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر چهارشنبه تا روز جمعه (۸ تا ۱۰ آذرماه) به‌تدریج جوی پایدار همراه با کاهش وزش باد و افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، «فیروزکوه، آلودگی - امین‌آباد» با کمینه دمای ۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۷ آذرماه) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه ‌( ۸ آذرماه) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: