کد خبر: ۹۶۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۹۴
مبلغ نوشت: وزارت امور خارجه عراق در نامه ای خطاب به سفارت فلسطین در بغداد رسما اعلام کرد: تولیت آستان قدس حسینی آمادگی معالجه مجروحان فلسطینی در بیمارستان‌های وابسته به خود را دارد.

اعلام آمادگی بیمارستان‌های آستان حسینی برای معالجه مجروحان فلسطینی وزارت امور خارجه عراق در نامه ای خطاب به سفارت فلسطین در بغداد رسما اعلام کرد: تولیت آستان قدس حسینی آمادگی معالجه مجروحان فلسطینی در بیمارستان‌های وابسته به خود را دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  «مبلغ»- وزارت امور خارجه عراق در نامه ای خطاب به سفارت فلسطین در بغداد رسما اعلام کرد: تولیت آستان قدس حسینی آمادگی آمادگی معالجه مجروحان فلسطینی در بیمارستان‌های وابسته به خود را دارد.

در این نامه آمده است: هماهنگی با جمعیت هلال احمر عراق و جمعیت هلال احمر فلسطین در خصوص روند انتقال مجروحان به بیمارستان‌های وابسته به آستان قدس حسینی انجام خواهد شد.

پیشتر آستان قدس حسینی اعلام کرده بود که آمادگی پذیرش زخمی شدگان حملات رژیم اشغالگر به مردم غزه در بیمارستان‌های وابسته به خود را دارد.

از ابتدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۱۴۸۵۴ فلسطینی شهید شده‌اند که در این میان بیش از ۶۱۵۰ کودک و بیش از ۴۰۰۰ زن نیز بوده‌اند. علاوه بر این حدود ۷۰۰۰ نفر هنوز مفقود بوده یا زیر آوار هستند. برخی اجساد نیز در خیابان‌ها و جاده‌ها باقی مانده و علاوه بر این هنوز از سرنوشت برخی مجروحان هم اطلاعی در دست نیست.

در طی این حملات همچنین بیش از ۳۶ هزار نفر مجروح شده‌اند که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: