کد خبر: ۹۶۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۱۹
انفجار شیوع پنومونی(ذات‌الریه-سینه‌پهلو) با علت نامعلوم، بدون سرفه، ولی با تب بالا سبب موج بزرگ کودکان بستری در بیمارستانهای شمال چین ، و برخی کشورهای شرق آسیا شده‌است.

به گزارش خبرداغ به نقل از اعتمادآنلاین : انفجار شیوع پنومونی(ذات‌الریه-سینه‌پهلو) با علت نامعلوم، بدون سرفه، ولی با تب بالا سبب موج بزرگ کودکان بستری در بیمارستانهای شمال چین ، و برخی کشورهای شرق آسیا شده‌است.

انفجار شیوع پنومونی(ذات‌الریه-سینه‌پهلو) با علت نامعلوم، بدون سرفه، ولی با تب بالا سبب موج بزرگ کودکان بستری در بیمارستانهای شمال چین ، و برخی کشورهای شرق آسیا شده‌است. در این مدارس علاوه بر کودکان، معلمان و بزرگسالان هم مبتلا شده‌اند.

مدارس بسیاری تعطیل شده و دولت چین ، بشدت اخبار و گزارشات در این مورد در خبرگزاری ها و فضای مجازی را کنترل میکند . سازمان بهداشت جهانی درخواست اطلاعات دقیق تر و بیشتری از چین کرده‌است.

علاوه بر احتمال بروز یک همه‌گیری جدید، از انفلونزا یا کووید ۱۹ و میکوپلاسما هم در علت بروز این موج بیماری نام میبرند.

تصویری وحشتناک از یک کلاس چینی/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: