کد خبر: ۹۶۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
تعداد بازدید: ۱۹۶
رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در اثر برخورد خودرو پژو ۴۰۵ و تریلی در محور چناران به قوچان ۵ سرنشین خودرو پژو فوت کردند.

تصادف مرگبار تریلی با سواری/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در اثر برخورد خودرو پژو ۴۰۵ و تریلی در محور چناران به قوچان ۵ سرنشین خودرو پژو فوت کردند. 

محمد رضایی رکن آبادی در جمع خبرنگاران افزود: در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز یکم آذرماه حادثه‌ای مبنی بر برخورد یک دستگاه تریلی و خودرو پژو ۴۰۵ در محور چناران به قوچان محدوده دو راهی موچنان به عوامل پایگاه شهید یوسف کلاهدوز اعلام و عوامل پایگاه با خودرو آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک نفر قبل از رسیدن عوامل هلال احمر از خودرو خارج شده بود و عملیات احیای قلبی و ریوی توسط عوامل اورژانس و هلال احمر انجام شد ولی متاسفانه عملیات فرد مورد نظر بی‌نتیجه و فوت کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان اضافه کرد: عملیات رهاسازی ۴ فوتی دیگر توسط عوامل هلال احمر با استفاده از تجهیزات خودرو ست نجات انجام شد و متاسفانه ۵ سرنشین خودرو پژو در این حادثه فوت کردند.

تصاد مرگبار تریلی با سواری/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: