کد خبر: ۹۶۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۲
مهرداد غفارزاده درباره صحبت‌های بهروز افخمی مبنی بر همکاری‌اش با این فیلمساز برای ساخت فیلمی براساس قتل هولناک داریوش مهرجویی توضیح داد که قصد دارد یک فیلم مستقل بسازد و سوژه اصلی او هم اصلاً داریوش مهرجویی نیست، بلکه خود بهروز افخمی است.

واکنش غفارزاده به اظهارات بهروز افخمی/ «سوژه من قتل داریوش مهرجویی نیست»به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: مهرداد غفارزاده درباره صحبت‌های بهروز افخمی مبنی بر همکاری‌اش با این فیلمساز برای ساخت فیلمی براساس قتل هولناک داریوش مهرجویی توضیح داد که قصد دارد یک فیلم مستقل بسازد و سوژه اصلی او هم اصلاً داریوش مهرجویی نیست، بلکه خود بهروز افخمی است.

این کارگردان درباره مصاحبه اخیر بهروز افخمی که اعلام کرده با همکاری مهرداد غفارزاده قصد دارد درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش فیلمی بسازد، بیان کرد: با توجه به اینکه دوستان زیادی درباره این همکاری و موضوع آن سوال پرسیدند، لازم است توضیحی بدهم ، چون ماجرا متفاوت‌تر از آن‌چیزی است که شرح داده شده است.

او افزود: کلیت کار به این شکل است که آقای افخمی اثر خود را تولید خواهد کرد و من هم قصد دارم یک فیلم مستقل بسازم منتها فیلم من درباره آقای افخمی است.

غفارزاده در این زمینه توضیح داد: چند روز پس از مصاحبه‌ای که آقای افخمی در شهرک محل سکونت آقای مهرجویی انجام دادند، دیداری با هم داشتیم و من پیشنهاد دادم که در حین تحقیقات و مراحل تولید اثرشان، چه در قالب رمان باشد یا فیلم مستند و داستانی، همراهشان باشم و درباره خود ایشان یک فیلم مستند بسازم. درواقع با توجه به حاشیه‌هایی که پیش آمده بود، تصمیم گرفتم شخصیت، افکار و کارهای بهروز افخمی سوژه اصلی مستندم باشد. در همان جلسه ایشان پیشنهاد مرا مثبت دیدند و بلافاصله پذیرفتند.

وی با تاکید براینکه قصد ندارد این مستند را برای دفاع از افکار و گفته‌های بهروز افخمی بسازد، گفت:‌ من به آقای افخمی هم گفتم که حتما با افراد مختلفی در خصوص ایشان صحبت خواهم کرد تا نقد عملکرد ایشان را هم در مستند داشته باشیم.

غفارزاده افزود: سعی من براین است که نگاهی موشکافانه، منتقدانه و بی‌طرفانه به ماجرا داشته باشم. درواقع می‌خواهم در ارتباط نزدیک‌تری با آقای افخمی باشم تا ببینم از چه زاویه‌ای به ماجرا نگاه می‌کند و چرا در این سال‌ها نسبت به بهروز افخمی موضع‌گیری خاصی وجود داشته است. بنابراین از ابتدا برنامه‌ای برای ساخت فیلم بر اساس قتل آقای مهرجویی و همسرشان نداشتم اما لاجرم در حین ساخت این مستند درگیر آن موضوع نیز می‌شوم که البته برای من یک موضوع ثانویه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: