کد خبر: ۹۶۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۱۳۴
فرمانده کل انتظامی از دولت خواست هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی را داشته باشد تا این افزایش جریمه‌ها سبب کاهش تصادفات به‌ویژه تصادفات فوتی شود.

رادان: دولت مبلغ جریمه‌های رانندگی را افزایش دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : فرمانده کل انتظامی از دولت خواست هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی را داشته باشد تا این افزایش جریمه‌ها سبب کاهش تصادفات به‌ویژه تصادفات فوتی شود.

سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی صبح امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان‌های جدیدالاحداث ساختمای‌های پلیس راه و راهور سراسر کشور اظهار کرد: بخش زیادی از تصادفات مربوط به تخلفات ۶ تا ۷ درصد از رانندگان می‌شود و باید این افراد هزینه تخلفات را پرداخت کنند و به همین دلیل است که از دولت تقاضا داریم تا اقدامات لازم در راستای بالا بردن هزینه تخلفات را انجام دهد.

وی افزود: افزایش جریمه‌های رانندگی حتماً تأثیر مستقیمی بر کاهش تصادفات فوتی و جانباختگان تصادفات دارد.

رادان با اشاره به لزوم هوشمندسازی در پلیس گفت: ما نمی‌توانیم همچنان اسیر کروکی‌های قدیمی باشیم و حتما باید از کروکی‌های الکترونیک استفاده کنیم؛ باید توان خودمان را به‌روز کنیم.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: یک زمانی مردم برای تعویض پلاک باید حتما حضوری مراجعه می‌کردند که البته در زمان خودش اقدام خوبی بود اما حالا باید این روال تصحیح شود.

وی گفت: باید به جای اینکه مردم به پلیس برای تعویض پلاک مراجعه می‌کنند، پلیس به محل مردم مراجعه کند و تعویض پلاک را انجام دهد.

رادان گفت: باید پلیس راهور که ویترین انتظامی است هرچه سریع‌تر به سمت هوشمندسازی برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: