کد خبر: ۹۶۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
تعداد بازدید: ۱۰۲
تیم فوتبال نوجوانان کشورمان با شکست مقابل تیم فوتبال نوجوانان مراکش فرصت راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال را از دست داد.

حذف تلخ نوجوانان؛ این چه وقت چیپ زدن بود!به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : تیم فوتبال نوجوانان کشورمان با شکست مقابل تیم فوتبال نوجوانان مراکش فرصت راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال را از دست داد.

در چارچوب یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال تیم‌های نوجوانان مراکش و ایران از ساعت 15:30 امروز (سه‌شنبه) مقابل هم قرار گرفتند که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند.

اسماعیل قلی‌زاده در دقیقه 73 گل ایران را وارد دروازه حریف کرد و نسیم عزوضی در دقیقه 4+90 گل تساوی‌بخش مسابقه را به ثمر رساند.

این بازی که در ورزشگاه گلورا بونگ تومو شهر سوربایا اندونزی برگزار شد بعد از تساوی یک - یک در 90 دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد و مراکشی‌ها در ضیافت پنالتی‌ها 4 بر یک پیروز و در نهایت فاتح میدان شدند.

در ضیافت پنالتی‌ها زکریا اوازان، نسیم عزوضی، عمران نازی و فواد زهوانی پنالتی‌های مراکش را گل کردند. در تیم نوجوانان کشورمان نیز ابتدا ضربه عرفان درویش عالی به تور دروازه مراکش بوسه زد، اما پنالتی حسام نفری راهی به دروازه نیافت.

کسری طاهری برای زدن پنالتی سوم ایران پشت توپ ایستاد که ضربه او را سنگربان مراکش مهار کرد، اما با بررسی صحنه توسط کمک داور ویدیویی پنالتی تکرار شد. طاهری باز هم پشت توپ ایستاد و مجدداً ضربه‌اش را دروازه‌بان مراکش مهار کرد.

قضاوت بازی ایران - مراکش برعهده خوائو پدرو سیلوا پینیرو از پرتغال بود که به محمدامین کتیبا از تیم مراکش و حسام نفری از تیم ایارن کارت زرد نشان داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: