کد خبر: ۹۶۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۱۴۷
کریم بنزما، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال الاتحاد جده گفته که عربستان وطنش است.

جمله جنجالی کریم بنزما در عربستانبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : کریم بنزما، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال الاتحاد جده گفته که عربستان وطنش است.

کریم بنزما در مجمع جهانی مسک که به مدت 3 روز در شهر ریاض برگزار شد، شرکت کرد. کاپیتان تیم فوتبال الاتحاد جده در سخنرانی خود در نشست «ستارگان در صحرا» گفت که در کشور دوم خود، عربستان زندگی می‌کند.
کریم بنزما که در نقل‌وانتقال‌های تابستانی از رئال مادرید به الاتحاد عربستان انتقال یافت، گفت: بیش از هر چیز خوشحالم که در عربستان در میان این مردم بزرگ عاشق ورزش حضور دارم. من فقط برای فوتبال به این کشور نیامده‌ام، بلکه برای یک پروژه بزرگ ورزشی اینجا هستم.

مهاجم تیم الاتحاد عربستان خاطرنشان کرد: در ابتدای حضورم در عربستان از لطف و استقبال زیاد و استقبال چشمگیر هواداران باشگاه الاتحاد غافلگیر شدم. این موضوع نشان می‌دهد هواداران فوتبال عربستان اشتیاق زیادی به فوتبال دارند. ما در تیم الاتحاد مخاطبان دوست داشتنی داریم و آنها بازیکن شماره یک محسوب می‌شوند. باید تمام تلاش خود را بکنیم تا آنها خوشحال شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: