کد خبر: ۹۶۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۱۰۹
نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: هزاران نفر به امید دریافت خودرو پول به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کردند اما آن‌ها خودرو را به مردم تحویل نداده و دائما تقاضای پول و هزینه اضافه می‌کنند؛ اموال بسیاری از مردم توسط این شرکت‌ها به تاراج رفته است.

حسینی: اموال مردم توسط برخی از شرکت‌های خودروسازی به تاراج رفته استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، مرتضی حسینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: برخی از شرکت های خودروسازی مانند آریا اورست ماشین (کرمان)، مدیران خودرو و نگین خودرو از مردم برای ثبت نام خودرو پول های زیادی گرفتند اما به تعهدات خود عمل نمی‌کنند؛ هزاران نفر به امید دریافت خودرو، پول به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کردند.

وی اضافه کرد: متاسفانه شرکت‌های خودروسازی جوابگوی مردم و ثبت نام کننندگان خودرو نیستند؛ آنها خودرو را به مردم به موقع تحویل نداده و دائما تقاضای پول و هزینه اضافه می‌کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: لازم است وزارت صمت و نهادهای نظارتی به این وضعیت ورود کنند چون اموال بسیاری از مردم توسط این شرکت‌ها به تاراج رفته است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: