کد خبر: ۹۶۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۲۰۸
فرمانده انتظامی استان از بازداشت یک قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت با همت کارآگاه‌های پلیس آگاهی این استان خبر داد.
اختلاف‌های شخصی علت قتل جوان گرمساری/ بازداشت قاتل در کمتر از ۲۴ ساعتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،سردار جلیل موقوفه‌ئی امروز (چهارشنبه، ۲۴ آبان ماه) درباره جزئیات این قتل توضیح داد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدا شدن جسد فردی حدود ۲۵ ساله در شهرک صنعتی ایوانکی گرمسار، به سرعت مأموران انتظامی و پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: کارآگاه‌های پلیس آگاهی شهرستان گرمسار با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و با بهره‌گیری از روش‌های علمی، آزمایشگاهی و نوین کشف جرم به سرنخ‌هایی از هویت قاتل دست پیدا کردند.
او اظهار کرد: مأموران در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با به‌کارگیری ترفندهای پلیسی، او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

موقوفه‌ئی از اعتراف متهم به قتل جوان ۲۵ ساله خبر داد و افزود: متهم ۳۸ ساله انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت را اختلاف‌های شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان اضافه کرد: متهم برای ادامه رسیدگی به جرمش تحت پیگرد مراجع ذی‌صلاح قرار گرفت.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: