کد خبر: ۹۶۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۱۱۴
یک عضو فراکسیون روحانیت مجلس تاکید کرد که باید کشورهای اسلامی پیشنهادات رئیس جمهور در اجلاس ریاض را عملیاتی کنند که از جمله آن تسلیح کردن مردم فلسطین است.

میرتاج الدینی: کشورهای عربی و اسلامی از مردم غزه حمایت می‌کنندبه گزارش خبرداغ ،محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور در اجلاس ریاض گفت: پیشنهادات ده گانه رئیس جمهور کارشناسانه بود. البته باید سران کشورهای عربی و اسلامی بید تاکیداتی در موضوع توقف بمباران مناطق مسکونی و حمله نظامی به غزه و همچنین ارسال کمک‌های بشردوستانه انجام می‌دادند.

وی پیشنهادات رئیس جمهور را عملیاتی و قابل اجرا خواند و گفت: همانطور که حامیان رژیم صهیونیستی همچون آمریکا کمک نظامی و تسلیحاتی به اسرائیل کمک می‌کنند باید کشورهای عربی و اسلامی هم این راه را درباره غزه بروند و به مردم غزه کمک کنند؛ چون آنها یک گروه مسلمان مظلوم هستند که در محاصره صهیونیست‌ها قرار دارند.

نماینده تبریز در پایان گفت: باید کشورهای اسلامی به سمت عملی کردن اقدامات و تصمیمات‌شان حرکت کرده و از مردم غزه حمایت کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: